Гарантія

ТМ BOSSER здійснює обмін та повернення взуття згідно чинного Закону України про захист прав споживачів.

Повернути або обміняти товар, якщо він Вам не підійшов за розміром, формою, кольором, габаритами, фасоном, відповідно до ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» можливо при дотриманні наступних умов:
з дня покупки товару пройшло не більше 14 днів, не рахуючи день придбання товару, куплений товар не був у використанні, тобто є абсолютно новим, не має слідів носки, збережені товарний вигляд, споживчі якості товару, збережені ярлики, бирки, маркіровка.Товар повністю укомплектований, не порушена цілісність упаковки, збережений товарний чек.

При поверненні грошей розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Повернення грошових коштів здійснюється в день пред’явлення відповідної письмової вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 14 днів. У разі обміну та повернення товару належної якості покупець оплачує витрати за доставку товару.

РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПОВСЯКДЕННОГО ВЗУТТЯ:

Гарантійні терміни товарів згідно р.II ст.7 п.2 Закону України «Про захист прав споживачів» на повсякденне взуття – не менше 30 днів з дня продажу або з початку сезону, в разі придбання товару в не сезонний час:

  • Зимовий до 15 листопада до 15 березня
  • Літній -15 травня до 15 вересня
  • Весняний -15 березня по 15 травня
  • Осінній -15 вересня по 15 листопада

Згідно р.Iст.1 Закону України «Про захист прав споживачів»:

Гарантійний термін – це термін, протягом якого виробник (продавець) зобов’язується провести ремонт або заміну на безоплатній основі.

Термін служби – календарний строк використання продукції за призначенням. Протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.
Термін служби дорівнює гарантійному строку.

У разі закінчення гарантійного терміну звернення щодо недоліків не розглядаються.